خزاعی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان سینمایی مطرح کرد:

خوشحالم که فردی از بدنه سازمان سینمایی به‌عنوان رئیس سازمان منصوب شد/ روایت خزاعی از سالم سازی سینماها

خوشحالم که فردی از بدنه سازمان سینمایی به‌عنوان رئیس سازمان منصوب شد/ روایت خزاعی از سالم سازی سینماها
فعالیت‌های سازمان سینمایی در دولت سیزدهم حاصل کار همه همکاران سازمان سینمایی بود که توانستیم به موفقیت‌هایی برسیم.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی رئیس پیشین سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان سینمایی گفت: بنده باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از وزیر فرهنگ در این مدت اندک که همکاری داشتیم موارد خوبی را از ایشان آموختم و همین مدت قریب دو ماه تجربه خوبی برای بنده بود.
وی افزود: در این دوماه جشنواره  مهرسینمای ایران برگزار شد که اختتامیه آن به دلیل شهادت سید حسن نصرالله به تاخیر افتاد و اختتامیه آن امروز برگزار خواهد شد.
خزاعی بیان کرد: جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان با وجود فراز و نشیب‌های بسیار طی مراسم بسیار باشکوهی برگزار شد.
رئیس پیشین سازمان سینمایی ادامه‌داد: جشنواره فیلم کوتاه تهران جمعه هفته جاری افتتاح خواهد شد و تا امروز اتفاقات بسیار خوبی در دولت چهاردهم رخ داد.
وی اضافه کرد: افتتاح سالن‌های سینمایی متعدد در همین مدت کوتاه مرهون پیگیری‌های خود وزیر و همکاران ایشان بود.
خزاعی ضمن قدردانی از وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های سازمان سینمایی در دولت سیزدهم حاصل کار همه همکاران سازمان سینمایی بود که توانستیم به موفقیت‌هایی برسیم.
رئیس پیشین سازمان سینمایی ضمن معرفی همکاران سازمان سینمایی به وزیر فرهنگ تاکید کرد: بخشی از نقدهایی که امروز وجود دارد به این دلیل است که برخی به خواسته‌هایشان نرسیدند و همکاران بنده برای سالم‌سازی سینما در مقابل این افراد ایستادند.
وی اظهار داشت: بنده در این مدت فعالیتم در سازمان سینمایی تقریبا هر ماه ۳ سفر به استان‌ها داشتم و از مناطق محروم بازدید کردم.
خزاعی گفت: بنده شخصا پیگیر جذب اعتبار برای فعالیت‌های سازمان بودم و موفقیت خوبی در این زمینه داشتیم.
رئیس پیشین سازمان سینمایی خاطرنشان کرد: بنده بسیار خوشحالم که فردی از بدنه سازمان سینمایی به‌عنوان رئیس سازمان انتخاب شد.
وی گفت: بنده آماده کمک به ریاست سازمان هستم که در هر حوزه‌ای که نیاز بود همکاری داشته باشیم چون بحث اشخاص نیست، موفقیت و پیشرفت کشور اهمیت دارد.
خزاعی تاکید کرد: سازمان سینمایی اهمیت زیادی در فضای فرهنگی کشور دارد و تا زمانی که مدیریت سازمان سینمایی تغییر پیدا نمی‌کرد حس تغییر در فضای فرهنگی کشور ایجاد نمی‌شد.
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ۱۵:۴۰
کد خبر : ۵,۵۴۶
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید