فرید‌زاده رئیس سازمان سینمایی در مراسم تکریم و معارفه مطرح کرد؛

یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی سینمای نوین‌ ایران است/ باید بتوانیم در عین تفاوت‌ها صدای واحدی را در عرصه جهانی منعکس کنیم

یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی سینمای نوین‌ ایران است/ باید بتوانیم در عین تفاوت‌ها صدای واحدی را در عرصه جهانی منعکس کنیم
یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی سینمای نوین‌ ایران است که پیوند عمیقی با شعر و‌ ادب دارد و باز آفرینی دوره تاریخی شعر و ادب ایران، خود را با سینما نمایان می‌کند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و قدیم سازمان سینمایی امروز شنبه (۲۱ مهر) با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدمهدی احمدی مشاور عالی وزیر فرهنگ و مدیرکل حوزه وزارتی برگزار شد.
رائد فرید زاده رئیس سازمان سینمایی نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع)، گفت: از اعتماد دکتر صالحی سپاسگزار و قدردان زحمات آقای خزاعی و مدیران پیشین سازمان سینمایی هستم.
وی ضمن اشاره به تغییرات حوزه فن‌آوری، افزود: تغییرات تکنولوژی موجب می شود نگاهی اساسی نسبت به فرایند تقنینی در سینما صورت بگیرد چراکه شاید دستور العمل‌هایی معطوف به گذشته وجود دارد که در وضعیت فعلی کارکردش را از دست داده است.
رئیس سازمان سینمایی تصریح کرد: دو کلان پروژه توسط آقای وزیر به من اعلام شد، اولینِ آن وفاق ملی و دیگر خروج ‌ایران از انزوای بین‌المللی و حضور پررنگ‌تر فرهنگی در عرصه جهانی است که لازم و ملزوم یکدیگر محسوب می‌شوند.
فریدزاده گفت: باید با استعانت از خداوند متعال شرایطی را فراهم‌ کنیم تا انشاالله بتوانیم از همه سلایق بهره ببریم، اگر بتوانیم در عین تکثر و تفاوت‌ها صدای واحدی را در عرصه جهانی منعکس کنیم قطعا در عرصه‌های بین المللی هم شنیده خواهد شد و انشالله با کمک دوستان حاضر و غایب این امر محقق می‌شود.
وی افزود: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی سینمای نوین‌ ایران است که پیوند عمیقی با شعر و‌ ادب دارد و باز آفرینی دوره تاریخی شعر و ادب ایران، خود را با سینما نمایان می‌کند.
رئیس سازمان سینمایی تصریح کرد: سینما کارکردی دارد که شاید دیگر هنرها همپای آن نباشد اما حتما باید به آن کمک کنند.
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ۱۵:۴۳
کد خبر : ۵,۵۴۷
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید