دسته بندی:
۱۳۹۹/۱۰/۴ / ۰۰:۱۶
اشتراک گذاری پرینت

اختتامیه جشنواره «سینماحقیقت»

رئیس سازمان سینمایی: دبیران جشنواره‌های سینمایی چراغ جشنواره ها را روشن نگه داشتند


رئیس سازمان سینمایی با اشاره به تدبیر و شهامت دبیران جشنواره‌های سینمایی تاکید کرد تلاش آنها باعث روشن ماندن چراغ جشنواره های سینمایی شده است.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت، حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی در بخشی از مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» گفت:از فیلمسازانی که امسال با کارهای درخشان خودشان چراغ جشنواره را روشن نگه داشتند تشکر می‌کنم. آنها به این شیوه نمایش اعتماد کردند. از هیات انتخاب و داوری قدردانی می‌کنم. همچنین از صنوف محتلف که مدتی است در شوراهای سیاست‌گذاری جشنواره‌ها حضور دارند و به بهتر برگزار شدن جشنواره‌های سینمایی کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم.

رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره‌های مختلف سازمان سینمایی با ریسک پذیری خودشان کاری کردند که چراغ جشنواره‌ها خاموش نشود. حقیقت این است که جشنواره‌ها با ظرفیت‌هایی که برای شناخته شدن استعدادها دارند، خیز قابل توجهی برداشته و جایگاه بالایی پیدا کرده اند و می توانند روز به روز بهتر شوند.

انتظامی در ادامه بیان کرد: دبیران جشنواره ها جسارت، شهامت و تدبیر کردند. کرونا شرایطی را فراهم کرد تا از ظرفیت‌هایی که شاید پیش از این نیز وجود داشت اما دیده نمی شد، بهتر استفاده کنیم. به این ترتیب زمینه همگرایی هنر و صنعت فراهم شد. این نوع از برگزاری ظرفیتی است که بعد از کرونا نیز می‌تواند ادامه پیدا کند. چراکه به تحقق عدالت فرهنگی کمک می‌کند. همان طور که امسال این عدالت به وجود آمد و آثار درخشان جشنواره در همه جای ایران دیده شد.

لینک کوتاه
رئیس سازمان سینمایی: دبیران جشنواره‌های سینمایی چر... https://cinemaorg.ir/n/02e68af6
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر