دسته بندی:
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ / ۱۷:۰۱
اشتراک گذاری پرینت

ثبت نام‌ متقاضیان تسهيلات حمايتی بخش فرهنگ، هنر و رسانه (تحفه) تمدید شد

متقاضیان اعطای تسهيلات حمايتی قرض الحسنه ويژه كسب و كارها و فعالان بخش سينمايی و سمعی بصری برای روزهای یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه 21 تا 23 دی ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، به منظور حمايت از كسب وكارهاي سينمايی و سمعی بصری، حفظ فرصت‌های شغلی و رونق هنرصنعت سينما، تسهيلات حمايتی باكارمزد 4 درصد با عامليت صندوق كارآفريني اميد داده می‌شود.

این تسهیلات به متقاضيانی همچون احداث سينما ( پرديس سينمايي اميد)، صنايع سينمايی ( توليد ابزار و تجهيزات سينمايی ) ، موسسات تهيه و توليد فيلم سينمايی / تهيه كنندگان سينما ، سامانه نمايش در خواستی VOD ،آموزشگاه آزاد سينمايی ،موسسات سينمايی و مراكز پشتيبانی فنی سينمايی (لابراتوارها و استوديوهای سينمايی ) اعطا می‌شود.

ثبت نام‌ فعالان و مديران كسب و كارهای سينمايی و سمعی بصری متقاضی دريافت تسهيلات حمايتی، برای سه روز تمدید شد، متفاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه تحفه به آدرس: https://tohfeh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

درباره چگونگی دريافت تسهيلات حمايتی و اطلاعات بيشتر،شماره تلفن های 38512549- 38513356 پاسخگو است.

اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر