دسته بندی:
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ / ۱۷:۵۹
اشتراک گذاری پرینت

همزمان با اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران،

بزرگداشت امیر لطفیان برگزار می‌شود

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به پاس سال‌ها تلاش و زحمت صادقانه، از امیر لطفیان عکاس، کارگردان و مستندساز پیشکسوت تقدیر می‌کند.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، تلاش‌ها و زحمات امیر لطفیان پیشکسوت سینمای ایران در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بزرگداشته می‌شود.

امیر لطفیان متولد 1339 در همدان عکاس و فیلمساز پیشکسوت سینمای ایران است. وی موسس جشنواره پویانمایی تهران است و مدیریت اجرایی 4 دوره از این رویداد را برعهده داشته است. ساخت برنامه های تلویزیونی «سینما4»، «سینما یک»، «مستند 4» و برگزاری مراسم های بزرگداشت متعدد، مدیر مسئولی نشریه تخصصی فیلم کوتاه و معاونت تولید انجمن سینمای جوانان ایران نیز از دیگر سوابق درخشان اوست. این هنرمند همچنین کارگردانی فیلم «تشنه نور»، مستند «سپیده عشق» با موضوع ارتحال امام خمینی(ره)، مستند «بم» درباره زلزله بم و فیلمبرداری فیلم «عبدوک» و… را در کارنامه کاری خود دارد.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد. اخبار و اطلاعات جشنواره در سایت www.iycs.ir قابل دسترس است.

برچسب
لینک کوتاه
بزرگداشت امیر لطفیان برگزار می‌شود https://cinemaorg.ir/n/b3512ba5
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر