دسته بندی:
۱۴۰۰/۱/۱۰ / ۱۱:۳۱
اشتراک گذاری پرینت

درخشش «گورگن» در دو جشنواره آمریکایی

فیلم سینمایی «گورکن» از جشنواره فیلم «فارگو» و «پراسپکتور» جایزه گرفت.

فیلم سینمایی گورکن به کارگردانی کاظم ملایی و تهیه کنندگی سینا سعیدیان در بیست و دومین حضور بین‌المللی خود دیپلم افتخار بهترین فیلم سینمایی را از بیست‌ویکمین جشنواره فیلم فارگو دریافت کرد.

جشنواره بین‌المللی «فارگو» هر سال در بخش‌های سینمایی،فیلم کوتاه، مستند، تجربی، انیمیشن و فیلم‌هایدانشجویی برگزار می‌شود. فیلم سینمایی گورکن ماه گذشته نیز توانست جایزه بهترین فیلم سینمایی را از پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم پراسپکتور در آمریکا، از آن خود کند.

گورکن روایت زنی به‌نام سوده شریف زادگان با بازی ویشکا آسایش است که درست قبل از ازدواج مجددش دچار چالشی سخت در زندگی شخصی می‌شود.

ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم «فارگو» ۱۸ تا ۲۸ مارس (۱۲ اسفند ۹۹ تا ۷ فروردین۱۴۰۰) در شهر فارگوی ایالت داکوتای شمالی آمریکا برگزار شده است.


منبع: ایرنا

لینک کوتاه
درخشش «گورگن» در دو جشنواره آمریکایی https://cinemaorg.ir/n/137ce3d0
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر