دسته بندی:
۱۴۰۰/۳/۳۰ / ۱۴:۰۸
اشتراک گذاری پرینت

خشنونت والدین سوژه انیمیشن «آراستا»

انیمیشن «آراستا» به کارگردانی هدی شاکر با موضوع تاثیر خشنونت والدین بر آینده کودکان در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید می‌شود.

به گزارش ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، هدی شاکر در خصوص تولید انیمیشن «آراستا» توضیح داد: امور اولیه تولید از جمله استوری برد انجام شده و در مرحله آغاز انیمیت هستیم. این انیمیشن در مدت زمان 5 دقیقه و با استفاده از تکنیک دو بعدی ساخته می‌شود و اگر امور به خوبی پیش رود حدود 8 ماه دیگر آماده نمایش خواهد شد.

وی درباره موضوع این انیمیشن گفت: همواره دنیای کودکان برای من اهمیت داشته است و معتقدم محیط اطراف فرد در دوران کودکی در تصمیمات آینده او در بزرگسالی تاثیرگذار خواهد بود و باید والدین در تربیت کودکان دقت بیشتری داشته باشند. خشنونت والدین یکی از مواردی است که بر آینده کودکان اثرگذار است و من با توجه به دغدغه ای که داشتم سراغ ساخت «آراستا» با این موضوع رفتم.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است:«دختری که از طرف والد خویش مورد خشونت قرار میگرد و به دنیای ذهنی خویش پناه می برد.»

به گفته هدی شاکر، «آراستا» در زبان ترکی به معنای معصوم است و این انیماتور امور مربوط به کارگردانی، تهیه و استوری برد و ... را به صورت تک نفره انجام داده است.


لینک کوتاه
خشنونت والدین سوژه انیمیشن «آراستا» https://cinemaorg.ir/n/5fdaee8f
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر