دسته بندی:
۱۴۰۰/۵/۹ / ۱۰:۲۱
اشتراک گذاری پرینت

11 مرداد؛ آغاز اکران آنلاین «خواب ابراهیم» در پلتفرم هاشور


اکران آنلاین فیلم‌ مستند «خواب ابراهیم» از محصولات بنیاد سینمایی فارابی به کارگردانی «محمود کریمی» در صفحه اختصاصی «هنروتجربه» در پلتفرم هاشور از دوشنبه ۱۱ مرداد ماه آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، این مستند که پیش‌تر در گروه هنر و تجربه به نمایش درآمد، مراحل ساخت فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌‌کیا را به تصویر کشیده و این کارگردان را در فرآیند ساخت فیلم سینمایی «چ» در مرکز توجه خود قرار می‌‌دهد. سازندگان این فیلم تلاش کرده‌اند که از سیاق دیگر فیلم‌های پشت‌صحنه فاصله بگیرند تا این اثر در قامت یک مستند مستقل ظاهر شود.

مستند «خواب ابراهیم»، محصول سال 1392 بنیاد سینمایی فارابی است و به کارگردانی «محمود کریمی» و تهیه‌کنندگی «مهدی کریمی» تولید شده است. دیگر عوامل فیلم عبارتند از:

گروه تصویربرداران: محمود کریمی، سعید جعفریان، مهدی کشاورزی، مهرداد دعوتخواه، سید احسان محمدی، تدوین: محمود کریمی، صداگذاری: مهدی جمشیدیان، تصحیح رنگ: محراب مشهدبان، محصول بنیاد سینمایی فارابی.

در خلاصه روایت این فیلم آمده ‌است: «ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت فیلم «چ» این بار به سراغ زندگی شهید چمران رفته و فیلم «خواب ابراهیم»به سراغ خواب و خیال حاتمی‌کیا.»

لینک کوتاه
11 مرداد؛ آغاز اکران آنلاین «خواب ابراهیم» در پلتف... https://cinemaorg.ir/n/7bee0e33
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر