دسته بندی:
۱۴۰۰/۷/۲۰ / ۱۲:۳۶
اشتراک گذاری پرینت

عیادت رئیس سازمان سینمایی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از «رضا رویگری»


محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور به همراه سید مجید پوراحمدی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و یزدان عشیری مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی شامگاه دوشنبه 19 مهرماه در منزل رضا رویگری هنرمند پیشکسوت و بازیگر سینما‌، تئاتر و تلویزیون حضور پیدا کردند و از او عیادت کردند.


به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، در این دیدار، محمد خزاعی با اشاره به خاطره سرود «ایران ایران» و بازی‌های خاطره انگیز رضا رویگری در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تاریخی با آرزوی سلامتی برای این هنرمند، گفت: هنرمندان و پیشکسوتان سرمایه‌های فرهنگی کشور هستند و باید منزلت ، احترام و جایگاه‌شان پاس داشته شود و آقای رویگری نیز یکی از سرمایه‌های ارزشمند سینما است.


وی خطاب به رضا رویگری افزود: آقای اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم، پیگیر وضعیت جسمانی شما هستند و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به شما اعلام کرده‌اند.

خزاعی با اشاره به نقش آفرینی‌های درخشان رضا رویگری، گفت: شما در فیلم‌های زیادی همچون عقاب‌ها، کانی مانگا، آلما، مسافر ری، بوتیک، اخراجی‌ها 3 و ...درخشیدید و یکی از بازی‌های درخشان شما نقش کیان در سریال مختارنامه است که برای همیشه در ذهن‌ها مانده است.


سیدمجید پوراحمدی، مشاوروزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر دراین دیدار که در منزل این هنرمند پیشکسوت انجام شد، ضمن آرزوی سلامتی برای وی، اظهار امیدواری کرد با بهبود نسبی شاهد حضورش در صحنه های تئاتر، سینما و تلویزیون باشیم.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنرگفت: اصحاب فرهنگ و هنر سرمایه های ماندگار کشور هستند وظیفه ما در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکریم و حمایت از آنهاست.

پوراحمدی تصریح کرد: یکی از مهم ترین اهداف من این است تا براساس برنامه ای منجسم، خدمات صندوق به اصحاب فرهنگ و هنر گسترش یابد و زمینه توانمند سازی هنرمندان فراهم شود که در این راه همراهی فعالان فرهنگی و هنری و بهره مندی از تجارب ارزشمند آنها بسیار ضروری است.

وی تعمیم پوشش خدمات بیمه ای را یکی از مهمترین سیاست های صندوق عنوان کرد و گفت: صندوق تلاش دارد با توسعه خدمات بیمه ای دغدغه اصحاب فرهنگ و هنر را در خصوص هزینه های درمانی کاهش دهد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر افزود: تکریم و حمایت از هنرمندان پیشکسوت از جمله مهمترین اهداف صندوق است. هنرمندانی که طی چندین دهه حضور فعال و پرثمر زمینه بالندگی فرهنگ و هنر کشور را فراهم نمودند.

پوراحمدی از انجام بیمه تکمیلی و پرداخت هزینه های درمانی این هنرمند با هماهنگی صندوق اعتباری هنر خبر داد.

رضا رویگری ضمن تشکر از حضور مسئولان در منزلش گفت: از شما تشکر می کنم که در ابتدای حضور خود در سازمان سینمایی به عیادت من آمدید. ما هنرمندان در زمان بیماری به توجه و همراهی شما مسئولان نیاز داریم. البته می دانیم که گرفتاری ها و مشکلات هنرمندان زیاد است.

وی ادامه داد: مردم بسیار لطف دارند و محبت‌شان بی‌پایان است و آنقدر باعشق حالم را می‌پرسند که همیشه شرمنده‌شان می‌شوم.

لینک کوتاه
عیادت رئیس سازمان سینمایی و مدیرعامل صندوق اعتباری... https://cinemaorg.ir/n/e1f56239
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر