دسته بندی:
۱۴۰۰/۸/۱۸ / ۱۱:۱۱
اشتراک گذاری پرینت

با حکم رئیس سازمان سینمایی کشور

شاه پیری مدیرکل حوزه ریاست و مشاور اجرایی سازمان سینمایی شد



با حکم محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور یاسر شاه پیری به سمت مدیرکل حوزه ریاست و مشاور اجرایی سازمان سینمایی منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ متن این حکم به این شرح است:

جناب آقای ياسر شاه پیری / نظر به تعهد، توانمندی و تجربه، جنابعالی به موجب این حکم به سمت"مدیرکل حوزه ریاست و مشاور اجرایی" منصوب می‌شوید.

"راهبری کلیه فعالیت ها و محصولات سازمان"، "برنامه ریزی اجرایی به منظور تدوین، تصویب و نظارت بر اجرای فعالیت ها" و "همکاری و تعامل سازنده با کلیه معاونت ها، ادارات کل و دفاتر" مهم ترین وظایف شما در راستای تحقق برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمانی تعریف می شود.

امید است با عنایت و لطف خداوند منان در سایه همدلی، هم‌افزایی و همراهی مدیران و کارکنان این سازمان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

محمد خزاعی

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی

بر پایه این خبر؛ یاسر شاه پیری متولد 1360 و کارشناس ارشد فلسفه دین است که پیش از این، مجری طرح و جانشین تهیه فیلم های سینمایی"ابلق"و "شبی که ماه کامل شد"به کارگردانی نرگس آبیار و مشاور فیلم سینمایی"مصادره"به کارگردانی مهران احمدی و چند پروژه سینمایی دیگربوده است. وی، همچنین، علاوه بر تهیه و تولید بیش از 15 مستند در موضوعات اجتماعی، فرهنگی و بیش از 80 فیلم کوتاه 100 ثانیه ای، کلیپ، تیزر و نماهنگ، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، معاون ارتباطات مرکز رسانه قوه قضائیه کشور و مسئولیت های مختلفی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، نیز داشته است.

برچسب
لینک کوتاه
شاه پیری مدیرکل حوزه ریاست و مشاور اجرایی سازمان س... https://cinemaorg.ir/n/e0d66e5a
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر