دسته بندی:
۱۴۰۰/۹/۱ / ۰۸:۵۹
اشتراک گذاری پرینت

کامران ملکی مشاور امور اصناف رییس سازمان سینمایی شد


با حکم محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی؛ کامران ملکی به سمت مشاور امور اصناف رییس سازمان سینمایی منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور؛ ایجاد ارتباط و هماهنگی بین اصناف خانه سینما با سازمان سینمایی، تعامل و همکاری با مدیر عامل و هیات مدیره خانه سینما، بررسی شیوه های دستیابی به امنیت شغلی دست اندرکاران سینما ، تهیه طرح بیمه بیکاری و لوایح مربوط به امور معیشتی و تسهیلات اجتماعی سینماگران با تعامل خانه سینما، تنظیم لوایح حمایت از حقوق مادی و معنوی اهالی سینما، تبیین برنامه های توسعه ساختار حقوقی اصناف و انجمن های سینمایی، بررسی روش های کاربردی برای توسعه علمی، دانش و مهارت های حرفه ای دست اندرکاران سینما، بررسی راه های کمک به غنای همایش ها، جشن ها و برنامه های فرهنگی اصناف سینمایی و . . . از وظایفی است که رئیس سازمان سینمایی در این حکم برای مشاور امور اصناف سینمایی خود تعیین کرده است. 

شایان ذکر است کامران ملکی از فارغ التحصیلان فیلمنامه نویسی مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی است که سابقه ۵ دوره عضویت در هیات مدیره جامعه اصناف سینمای ایران و یک دوره بازرسی خانه سینما و عضویت در شورایعالی خانه هنرمندان ایران را در کارنامه فعالیت صنفی خود دارد . وی هم اکنون عضو انجمن صنفی فیلمنامه نویسان سینما و دبیر هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی است.

وی همچنین، در هیات های انتخاب و داوری جشنواره بین المللی فیلم فجر، کودک و نوجوان، جشن بزرگ خانه سینما، جشنواره های پلیس، شهر، مقاومت، کیش، ارتش، فیلم های ویدیویی و . . . حضور داشته است.

لینک کوتاه
کامران ملکی مشاور امور اصناف رییس سازمان سینمایی ش... https://cinemaorg.ir/n/63492799
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر