دسته بندی:
۱۴۰۰/۹/۱۴ / ۱۵:۲۸
اشتراک گذاری پرینت

طی حکمی از سوی خزاعی رئیس سازمان سینمایی

هیات امنا و هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران منصوب شدند


طی حکمی از سوی خزاعی رئیس سازمان سینمایی هیات امنا و هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران منصوب شدند.

محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی اعضای هیأت امنا و هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران را منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ محمد خزاعی به استناد ماده 8 اساسنامه انجمن سینمای جوانان ایران: محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد محمدی کارشناس فرهنگی، بهروز شعیبی نویسنده و کارگردان سینما و هادی مقدم دوست نویسنده و کارگردان سینما را به عنوان اعضای هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران منصوب کرد.

بر پایه این خبر؛ همچنین، محمد خزاعی به عنوان رئیس هیات امنا انجمن سینمای جوانان ایران: مهدی جعفری کارگردان و فیلمبردار سینما، محمدرضا شفاه تهیه کننده سینما، محسن دریالعل مدیر مرکز فیلم و سریال اوج، علی جعفری عضو قبلی هیات مدیره و مهدی آذرپندار را به عنوان اعضای هیات مدیره این انجمن منصوب کرد.

شایان ذکر است مهدی آذرپندار که تاکنون به عنوان سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران فعالیت می کرد به صورت رسمی به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان منصوب گردید.
رئیس سازمان سینمایی از هیات امنا و هیات مدیره قبلی انجمن سینمای جوانان تشکر و قدردانی کرد.

اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر