دسته بندی:
۱۴۰۱/۴/۱ / ۱۰:۳۸
اشتراک گذاری پرینت

ودود آقامحمدیان:

سفرهای استانی رئیس سازمان سینمایی باعث دلگرمی مستندسازان است

تهیه‌کننده سریال «سایه‌ای در تاریکی» معتقد است سفرهای رئیس سازمان سینمایی به مستندسازان استان‌ها دلگرمی می‌دهد.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، ودود آقامحمدیان گفت: پنجشنبه گذشته میزبان محمد خزاعی رئیس محترم سازمان سینمایی و حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز  هیات همراه بودیم. در این دیدار که در سالن بیضای شهر اردبیل برگزار شد، هنرمندان، مستندسازان و فعالان فرهنگی وهنری حضور داشتند و در فضایی صمیمانه مسائل شان را مطرح کردند.

وی ادامه داد: دوستانی که در انجمن سینمای جوان، خانه مستند اردبیل یا مراکز آموزشی فعالیت می کنند در این مراسم، دغدغه‌ها، مشکلات و مسائل شان را مطرح کردند.  خزاعی و  حمیدی مقدم قول مساعد و همکاری دادند تا مسائل و مشکلات به سرعت حل شوند.

مدرس دانشگاه  ودود آقامحمدیان تاکید کرد: سفر مسئولان و مدیران فرهنگی به استان ها مایه دلگرمی است. علاوه بر این، امکان دسترسی ما مستندسازان و فعالان فرهنگی و هنری  در استان به رئیس محترم سازمان در تهران، ساده نیست و ایشان به دلیل تعدد مشغله‌هایشان فرصت پاسخگویی و دیدار ندارند. اما زمانی که به استان‌ها سفر می کنند این فرصت به وجود آمده و چند ساعت را به هنرمندان استانی اختصاص می دهند.

آقامحمدیان ادامه داد: خوشبختانه شناختی که رئیس محترم سازمان از سینما و مسائل مربوط به آن دارد باعث می شود، هنرمندان راحت تر با ایشان طرح مسئله کنند و امیدوار به اجرایی شدن وعده ها باشند.

این تهیه کننده و مستند ساز گفت:  خزاعی در اردبیل با  استاندار هم دیداری داشتند و خوشبختانه نتیجه این دیدار افزایش اعتبار فرهنگی هنری استان بود. امیدوارم نتایج خیر این سفر برای سینمای مستند اردبیل و هنرمندانش رونق و موفقیت بیشتر باشد.




لینک کوتاه
سفرهای استانی رئیس سازمان سینمایی باعث دلگرمی مستن... https://cinemaorg.ir/n/f5dd551c
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر