دسته بندی:
۱۴۰۱/۵/۲۲ / ۰۹:۳۷
اشتراک گذاری پرینت

معرفی سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه

با حکم محمد حمیدی مقدم، سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه منصوب شد.

به گزارش ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی طی حکمی محمد طیب را به عنوان سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه معرفی و منصوب کرد.

در حکم مدیر عامل مرکز گسترش خطاب به محمد طیب بر توسعه کیفی فعالیت‌ها و برنامه ریزی اکران گروه سینمایی هنر و تجربه برای عرضه فیلم‌های ارزشمند و غیرتجاری، گشایش افق‌های جدید در دیدگاه سینمایی به منظور تقویت مسیر توسعه زبان سینما و ارتقای دانش و کیفیت هنری سینمای ایران، طراحی و حمایت از برنامه‌های تبلیغات و اطلاع رسانی آثار در دوره اکران با استفاده از همه ظرفیتهای رسانه ای، برگزاری رویدادها، کارگاه‌ها و جلسات نقد و بررسی فیلم‌ با رویکرد انتقال تجربه و دانش افزایی برای مخاطبان، و طراحی و آغاز فعالیت باشگاه مخاطبان تاکید شده است.

محمد طیب متولد 1366 در تهران، فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر و فیلمسازی است. وی از سال 1384 به تهیه، تولید و کارگردانی آثار تلویزیونی با موضوعات بین‌المللی و مستند برون‌مرزی اشتغال داشته است. فعالیت در حوزه تولید و پخش بین المللی، همکاری با شبکه‌های داخلی و برون‌مرزی صداوسیما، مدیریت بین‌الملل جشنواره‌های متعدد سینمایی، مدیریت بخش آنلاین چهاردهمین و پانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت از جمله سوابق محمد طیب است.

وی هم‌اکنون با حفظ سمت، مدیریت بخش بازرگانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی را بر عهده دارد.


لینک کوتاه
معرفی سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه https://cinemaorg.ir/n/9df97fcd
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر