دسته بندی:
۱۴۰۱/۱۱/۳ / ۱۶:۱۶
اشتراک گذاری پرینت

تدوین شیوه‌نامه دائمی امور استان‌های جشنواره فیلم فجر


وبینار توجیهی بخش استانی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با حضور دبیر و مدیران جشنواره فیلم فجر و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مجازی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، وبینار توجیهی بخش استانی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با حضور دبیر و مدیران این جشنواره و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مجازی برگزار شد.

مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در این جلسه مجازی ضمن تشکر از حضور مدیران کل و معاونین هنری-سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها گفت: به لطف خدا و با کار مجدانه اعضای ستاد جشنواره فیلم فجر، آمادگی کافی برای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و هنری فراهم شده است.

وی افزود: امسال حال و هوای مساعدی در ستاد جاری است و با اعلام نتایج هیات انتخاب با یک بسته ویژه از آثار سینمایی روبرو خواهیم شد که نشاط و امید را به مخاطبین هدیه می‌کند.
امینی ادامه داد: از مدیران کل محترم استانی انتظار می‌رود ضمن هماهنگی کامل با دستگاه‌های ذیربط در استان‌های خود پای کار باشند تا شاهد برگزاری جشنواره‌های با شکوه در سراسر میهن اسلامی‌مان باشیم.

محمدرضا سوقندی مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم فجر در ادامه جلسه توضیح داد: بر اساس تاکید سازمان سینمایی و دبیر جشنواره، برگزاری همزمان جشنواره در استان‌ها به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفته‌است. کمیته امور استان‌ها هم با حضور همه بخش‌های فعال و اجرایی شکل گرفته‌است.

سوقندی بیان کرد: یکی از کارهای بسیار خوب این دوره تدوین شیوه‌نامه دائمی امور استان‌های جشنواره است که از خدمات اساسی و ماندگار خواهد بود. مدیر امور استان‌های جشنواره همچنین اعلام کرد که تمامی استان‌ها سالن‌های نمایش جشنوار خود را تعیین کرده‌اند. سوقندی ادامه داد: کیفیت سالن‌های معرفی شده بخش استانی در حال بررسی است و نتیجه نهایی به زودی اعلام خواهد شد.

در ادامه جلسه تعدادی از مدیران کل استانی به بیان مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند و مدیران بخش‌های مختلف جشنوار فیلم فجر از جمله محمد رضا فرجی مدیر امور سینما‌های جشنواره، عزت الله علیزاده مدیر پشتیبانی و فنی و میلاد شکرخواه مدیر فناوری جشواره به سوالات و ابهامات پاسخ گفتند.

برچسب
لینک کوتاه
تدوین شیوه‌نامه دائمی امور استان‌های جشنواره فیلم... https://cinemaorg.ir/n/699b192d
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر