دسته بندی:
۱۴۰۲/۲/۳۰ / ۱۳:۰۱
اشتراک گذاری پرینت

در گردهمایی مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها؛

برنامه‌های استانی سازمان سینمایی در سال 1402 تشریح می‌شود

سیاست های حوزه استان های سازمان سینمایی در سال1402 با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان، معاونین و مدیران سازمان سینمایی گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها یکشنبه (31 اردیبهشت ماه) در مجتمع فرهنگی باغ زیبا برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی بصری، این گردهمایی با هدف ارائه برنامه‌ها و ماموریت‌های کلان سازمان سینمایی در حوزه استان‌ها در سالجاری، تبیین مباحث تخصصی و گفت و گو در حوزه‌های مختلف سینما با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور، معاونین این سازمان به همراه مدیران موسسات تابعه برگزار خواهد شد.

در این گردهمایی، چشم‌انداز برنامه‌های سازمان سینمایی کشور در حوزه‌های توسعه و مدیریت منابع، توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، فیلمخانه ملی، نظارت و ارزشیابی، جشنواره‌ها و امور بین‌الملل و همچنین، مباحث مربوط به راهبردها و ماموریت‌های انجمن سینمای جوانان، بنیاد سینمای فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و موسسه سینماشهر تبیین و ارائه خواهد شد.

این برنامه، در راستای اهداف عدالت محوری سازمان سینمایی و با هدف همگرایی، هم‌افزایی و اثرگذاری در سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، ارزیابی ظرفیت‌های موجود و بازشناسی ظرفیت‌های مغفول سینما در استان‌ها پیش‌بینی شده است.

لازم به ذکر است گردهمایی سه روزه مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها توسط معاونت امور استان‌ها و مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ریزی شده و یک روز آن به سازمان سینمایی کشور اختصاص یافته است.

برچسب
لینک کوتاه
برنامه‌های استانی سازمان سینمایی در سال 1402 تشریح... https://cinemaorg.ir/n/f4465d44
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر