دسته بندی:
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ / ۱۸:۲۷
اشتراک گذاری پرینت

پروژه مستند «جاهای خالی پُر شود» در فوروم تولید مشترک «تریست» ایتالیا انتخاب شد

پروژه مستند «جاهای خالی پُر شود» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی عطیه زارع، در یازدهمین دوره فوروم تولید مشترک «تریست» Trieste در کشور ایتالیا انتخاب شد.

  به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این برنامه از 25 تا 28 ژانویه 2021 (6 تا 9 بهمن 99) بصورت آنلاین برگزار خواهد شد و شامل 11 پروژه سینمایی و 10 پروژه مستند از 14 کشور جهان می‌شود. 

این پروژه‌ها از بین 387 اثر ارسالی از 56 کشور جهان انتخاب شده‌اند و بیش از 500 دست‌اندرکار، متخصص و تصمیم‌گیرندگان مسئول انتخاب پروژه از سراسر دنیا بصورت آنلاین در این برنامه برای انتخاب پروژه‌ها و دادن جوایز شرکت دارند.

این 21 پروژه سینمایی و مستند برای دریافت جوایز پست پروداکشن، بهترین کارگردان زن و هزینه‌های پخش و بازاریابی با هم رقابت خواهند کرد.

اولین جلسه پیچینگ در روز پنجشنبه 7 ژانویه 2021 (‌18 دی ماه 1399) با حضور کارگردان پروژه مستند «جاهای خالی پُِر شود» (عطیه زارع) و مدیر بخش بین‌الملل مرکز (شیرین نادری) بصورت آنلاین و با حضور داوران این جلسه، لینا پاسانن (فنلاند)، استفانو تیلدی (ایتالیا) و دانیل هوسوار (اسلوونی) برگزار شد.

لازم به ذکر است که پخش بین‌المللی این فیلم بر عهده مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

برچسب
لینک کوتاه
پروژه مستند «جاهای خالی پُر شود» در فوروم تولید مش... https://cinemaorg.ir/n/8fd72a90
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر