دسته بندی:
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ / ۱۲:۵۷
اشتراک گذاری پرینت

«سینمایش» ویژه جشنواره فیلم فجر39 روی آنتن شبکه نمایش می‌رود

برنامه «سینمایش» ویژه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در ایام برگزاری جشنواره امسال، هر شب از ساعت 22:30 روی آنتن شبکه نمایش خواهد رفت.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، «سینمایش» در قالب یک برنامه‌ بیست دقیقه‌ای هر شب ساعت 22:30 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

عطا جاوید، تهیه‌کننده این برنامه اظهار داشت: برنامه‌ امسال در قالب «مجله تخصصی سینمایی» ساخته شده که دربردارنده آیتم‌های گوناگون و مختلف است. «سینمایش» شامل بخش‌های «حکایت سیمرغ» که به مرور رویدادهای سی‌و‌هشت دوره پیشین جشنواره می‌پردازد و هر شب، چهار دوره را بررسی می‌کند، «برگزیدگان سیمرغ» که به رکوردداران اخذ سیمرغ در تاریخ جشنواره می‌پردازد، «پیشکسوتان» که به پنج پیشکسوت مرد و زن در حوزه سینما می‌پردازد و بخشی هم مربوط به مصاحبه با عوامل فیلم‌ها است.

او ادامه داد: در بخش «نقد سیمرغ»، کمال پورکاوه منتقد ثابت است و بعد از اکران هر فیلم و گفت‌و‌گوی عوامل، به تحلیل اثر می‌پردازد. بخشی هم برای گفت‌و‌گوی مردمی در نظر گرفتیم که هم در مقر جشنواره و هم در سینماهای مردمی با مخاطبان گفت‌و‌گو خواهیم کرد.

این تهیه‌کننده گفت: مجری این برنامه، «ساره جامعی» است و باید بگویم که برنامه امسال ما برخلاف سال گذشته، یک برنامه گفت‌و‌گو محور نیست.

لینک کوتاه
«سینمایش» ویژه جشنواره فیلم فجر39 روی آنتن شبکه نم... https://cinemaorg.ir/n/1befb2c8
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر