دسته بندی:
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ / ۱۴:۲۲
اشتراک گذاری پرینت

اکران 16 فیلم جشنواره سی و نهم در سه شهر استان یزد

معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در یزد، میبد و بافق اکران می‌شود.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، فاطمه موسوی‌زاده اظهار داشت: 16 فیلم بخش مسابقه سینمای ایران حداکثر در سه سانس در سینما‌های پردیس سینمایی تک یزد، سینمانگار میبد و سینما قدس آهن شهر بافق برای علاقه‌مندان به نمایش درخواهد آمد.

او با بیان اینکه این فیلم‌ها از 15 تا 22 بهمن ماه به نمایش گذاشته می‌شود افزود: فروش بلیت جشنواره نیز به صورت اینترنتی است وعلاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به سایت‌های ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت مراجعه کنند.

 موسوی زاده با اشاره به ظرفیت 30 درصدی سالن‌های سینمایی گفت: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین هر 2 سانس نیم ساعت فاصله برای ضد عفونی سالن و تمامی افراد تب سنجی می‌شود.

 معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: جشنواره فیلم فجر فرصت مغتنمی برای تبادلات اصحاب فرهنگ و هنر و فضای رقابتی در حوزه سینمایی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای مردم است.

او تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر هر سال نیمه بهمن ماه برگزار می‌شود که مهم‌ترین رویداد‌های هنری و سینمایی ایران است، اما با وجود شیوع ویروس کرونا امسال تجربه‌ای جدید کسب خواهیم کرد.

لینک کوتاه
اکران 16 فیلم جشنواره سی و نهم در سه شهر استان یزد https://cinemaorg.ir/n/338d10b4
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر