دسته بندی:
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ / ۰۲:۵۱
اشتراک گذاری پرینت

دو سانس فوق‌العاده به جدول نمایش جشنواره اضافه می‌شود

«محمدرضا فرجی» مدیر امور سینماهای جشنواره گفت: برای چند سینما در تهران در روزهای آخر هفته سانس فوق‌العاده در نظر گرفتیم.


به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، محمدرضا فرجی گفت: به واسطه تذکرات جدی که اداره امور سینماهای جشنواره به مدیران سینماها داده بود، خوشبختانه در همه سینماها پروتکل‌های بهداشتی امروز به شکل صحیح رعایت شد و از این جهت هیچ تخلفی از سوی نمایندگان ما در سینماها گزارش نشده است.

او ادامه داد: با تأکید مجدد دبیر جشنواره امروز مقادیری تب‌سنج در سینماهای اکران مردمی ذخیره شد تا بتوانیم بعد از این هم به شکل درستی پروتکل‌ها را اجرا کنیم.

مدیر امور سینماهای جشنواره گفت: امروز نمایندگان وزارت بهداشت هم به شکل سر زده به تعدادی از سینماهای مردمی آمدند که از عملکرد مدیران رضایت داشتند و تأکید کردند که مقررات مدنظر وزارت بهداشت در این سینماها به درستی اعمال شده است.

فرجی با بیان این که سه فیلم «شیشلیک»، «ابلق» و «بی‌همه‌چیز» با استقبال مخاطبان مواجه شده است، گفت: به دلیل این که تعداد سانس‌ها برای فروش بلیت محدود بود، به این نتیجه رسیدیم که اگر تعداد درخواست‌های اضافه بر گنجایش برای تماشای فیلم به تعداد هزار نفر برسد برنامه سانس فوق‌العاده را هم به برنامه جشنواره اضافه کنیم.

او با اشاره به این که سانس‌های فوق‌العاده به احتمال زیاد برای روز پنج‌شنبه و جمعه در نظر گرفته شده است، گفت: به دلیل آن که ما از ساعت 21 منع تردد داریم نمی‌توانیم در ساعات بعد از هشت شب اکران فوق‌العاده داشته باشیم. به همین منظور سانس فوق‌العاده را به ناچار باید در ساعات قبل از سانس اول اکران و وقت صبح در نظر بگیریم.

مدیر امور سینماها عنوان کرد: این سانس‌ها بعد از بررسی و آماده‌سازی سالن‌ها به جدول نمایش اضافه خواهد شد و بلیت فروشی‌ آن از طریق سامانه‌های فروش جشنواره صورت می‌گیرد.

 

لینک کوتاه
دو سانس فوق‌العاده به جدول نمایش جشنواره اضافه می‌... https://cinemaorg.ir/n/c16c931f
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر