دسته بندی:
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ / ۰۹:۵۴
اشتراک گذاری پرینت

کارگروه سینما با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و دبیرخانه مناطق آزاد تشکیل می‌شود

 دکتر سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و عضو هیأت امنای بنیاد سینمایی فارابی همزمان با اکران‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر از بنیاد سینمایی فارابی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، دکتر سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد به همراه دکتر حمید برومند قائم مقام دبیرخانه مناطق، در بنیاد سینمایی فارابی حضور یافتند و در جریان فعالیت‌های بنیاد سینمایی فارابی و روند برگزاری جشنواره فیلم فجر قرار گرفتند.

در این دیدار دکتر سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بنیاد با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی سینما و زمینه‌های مشترک سینما و مناطق آزاد، حضور دکتر سعید محمد در هیأت امنای بنیاد سینمایی فارابی را فرصت مغتنمی برای ارتقای فعالیت‌های سینما برشمرد.

دکتر سعید محمد در این دیدار نیز با اعلام تشکیل کارگروه سینما در دبیرخانه مناطق آزاد تجاری _ صنعتی با محوریت بنیاد سینمایی فارابی از حمایت ویژه مناطق آزاد از آثار فاخر سینمایی و راه‌اندازی استودیوهای تولید در این مناطق خبر داد.

اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر