دسته بندی:
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ / ۰۷:۴۲
اشتراک گذاری پرینت

روزنوشت

نورافشانی در خانه فجر



آخرین روز اکران‌ها در خانه جشنواره در شب جشن انقلاب با نورافشانی پایان یافت.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر؛ آخرین روز اکران‌ها در خانه جشنواره برای اهالی رسانه روز متفاوتی بود. جدای تماشای دو فیلم «دِرب» و «نَمور» اهالی رسانه در این روز در فضاهای مختلف برج میلاد به بحث‌های کلی درباره جشنواره و فیلم‌ها می‌پرداختند.
زمانی که نامزدهای جشنواره نیز معرفی شدند این صحبت‌ها به سمت‌و‌سویی رفت که همه درباره انتخاب مناسب نامزدها به بحث و گفتگو پرداختند.
در آخرین روز اکران‌ها،  اهالی رسانه فرصت بیشتری داشتند تا یک روز قبل از اختتامیه عکس‌های یادگاری بسیاری را در فضا‌های مختلف و در مقابل فتوکال جشنواره بیاندازند.
ساعاتی بعد از اکران فیلم‌ها بسیاری از اهالی رسانه که در گوشه و کنار سالن‌های جشنواره بساط استودیوها را پهن کرده بودند، وسایل و دوربین‌ها را جمع کردند و هیاهوی و فعالیتی که در روزهای جشنواره در راهروها در جریان بود اندک اندک فرو کشید.
ساعت 21 و همزمان با سر دادن شعار الله‌اکبر بر فراز پشت‌بام‌ها، نورافشانی در برج‌میلاد آغاز شد و اهالی رسانه با دوربین‌‍‌های موبایل و عکاسی این نماها را برای خود ثبت می‌کردند.
همزمان با پایان اکران فیلم‌ها در سانس دوم، سالن اصلی مهیای مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر شد تا در ایستگاه پایانی سیمرغ‌داران خود را بشناسد.
برج میلاد در بامداد روز جمعه خالی از جمعیت بود تا بار دیگر در ساعات آغازین شب بار مملو از جمعیت و هیجان باشد و پرونده چهلمین جشنواره فیلم فجر بسته شود.

لینک کوتاه
نورافشانی در خانه فجر https://cinemaorg.ir/n/211ba145
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر