دسته بندی:
۱۴۰۱/۸/۲۱ / ۱۳:۴۳
اشتراک گذاری پرینت

«چونان سرو» روی آنتن شبکه مستند

نسخه ویژه ناشنوایان مجموعه مستند «چونان سرو» به تهیه‌کنندگی مصطفی رزاق کریمی از شنبه 21 آبان ساعت 18:30 روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، «چونان سرو» به تهیه کنندگی مصطفی رزاق کریمی و کارگردانی گروهی از مستندسازان جوان و مستندپرتره‌ای از چهره‌های شاخص فرهنگ و ادبیات ایران است که در شبکه مستند تولید شده و از امشب ساعت 18:30 در بسته تصویری ویژه ناشنوایان و کم شنوایان پخش می شود.

این مجموعه مستند در شبکه مستند سیما تولید شده و در آن مستند پرتره‌هایی درباره چهره‌های ماندگار ایران مانند محمدعلی اسلامی ندوشن، شهریار، دکتر شهیدی، علامه قزوینی، محمد معین، نیما یوشیج، غلامحسین بنان، ملک الشعرای بهار، غلامحسین امیرخانی و سیدمحمدحسین مبین بنیانگذار آسایشگاه جذامیان بابا باغی و نیز از اهالی قلم است که به جهت فعالیت‌های گسترده برای درمان و ریشه‌کنی بیماری جذام در ایران، از وی به عنوان «پدر جذامیان ایران» یاد می‌کنند، ساخته شده است.

رزاق کریمی در این مجموعه از حضور مستندسازان جوان‌ بهره برده و از کارگردان‌هایی که در تولید این مجموعه حضور داشتند می توان به قربانعلی طاهرفر، عطیه زارع، حنیف شهپرراد، مریم طالبی انارکی و ... اشاره کرد.

این مجموعه از امشب در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته و هر هفته از شنبه تا چهارشنبه در بسته تصویری ویژه ناشنوایان روی آنتن می رود و تکرارش روز بعد ساعت 6 خواهد بود.

لینک کوتاه
«چونان سرو» روی آنتن شبکه مستند https://cinemaorg.ir/n/89333c0b
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر