دسته بندی:
۱۴۰۲/۳/۲۷ / ۱۴:۰۱
اشتراک گذاری پرینت

توسط بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود:

رویداد تخصصی «VFX SUMMIT» با نگاهی به فیلم‌های سینما متروپل و پالایشگاه

بنیاد سینمایی فارابی پس از استقبال از رویداد «2022 VFX SUMMIT » رویداد تخصصی «VFX SUMMIT» را با نگاهی به جلوه‌های بصری دو فیلم سینمایی «سینما متروپل» و «پالایشگاه»، برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، نهاد ملی سینمای ایران به دنبال برگزاری رویداد جلوه‌های بصری سینمای ایران در سال 1401، این‌بار را با در نظر گرفتن جلوه‌های بصری دو فیلم سینمایی «سینما متروپل» و «پالایشگاه» برگزارکننده «وی‌اف‌ایکس سامیت» خواهد بود تا در ذیل آن به واکاوی شیوه‌های حاضر در دو تکنیک آن پرداخته شود.

این رویداد تخصصی حوزه VFX ، با محوریت SET EXTENSION و MATTE PAINTING و با حضور طراحان جلوه‌های بصری دو اثر سینمایی برگزیده چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در روز دوشنبه پنجم تیرماه سال جاری به میزبانی بنیاد سینمایی فارابی از ساعت 13 تا 19 در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی برگزار می‌شود.

ورود عموم برای شرکت در رویداد «VFX SUMMIT» آزاد است و از طریق لینک https://evnd.co/7kfcp می توانند برای حضور در این رویداد ثبت نام نمایند.

براساس این خبر، رویداد «2023 VFX SUMMIT » آبان ماه سال جاری توسط بنیاد سینمایی فارابی با هدف ارتقاء جلوه‌های ویژه بصری و دانش‌افزایی در حوزه تکنولوژی‌های جدید در صنعت سینما برگزار خواهد شد.



لینک کوتاه
رویداد تخصصی «VFX SUMMIT» با نگاهی به فیلم‌های سین... https://cinemaorg.ir/n/a337b85f
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر