دسته بندی:
۱۴۰۲/۴/۲۰ / ۱۹:۴۰
اشتراک گذاری پرینت

داوران آثار مستند جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» معرفی شدند

مصطفی رزاق کریمی، مرتضی شعبانی،حامد شکیبا نیا، مهناز مظاهری و محسن یزدی مستندهای راه‌یافته به نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا را داوری می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا»، داوران بخش مستند نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» به شرح زیر و به ترتیب حروف الفبا معرفی شدند.بر همین اساس مصطفی رزاق کریمی، مرتضی شعبانی، حامد شکیبانیا، مهناز مظاهری و محسن یزدی مستندهای حاضر در این رویداد را داوری می‌کنند.

مصطفی رزاق کریمی ساخت مستندهای «خاطراتی برای تمام فصول»، «یاد و یادگار»، «بانو قدس ایران» و فیلم سینمایی «حس پنهان» را در کارنامه کاری خود دارد.

مرتضی شعبانی کارگردانی فیلم‌های کوتاه «دلباخته»، «شهيد عاملي»، «شهيد الماس»، «نسيم حيات» و تهیه‌کنندگی مستندهای مختلفی از جمله «زنانی با گوشواره‌های باروتی»، «قرار روز شانزدهم»، «قلب عقیق»، «دروازه شرق»، «خط تماس» و… را بر عهده داشته است. مدیرعاملی مرکز مستندحقیقت هم بخشی از فعالیت‌های اوست.

حامد شکیبانیا تاکنون مجموعه‌های مستند «ایران و غرب»، «جنگ به شیوه آمریکایی»، فیلم‌های مستند «دانشمند»، «سیاستمدار و بمب»، «من انرژی هسته‌ای نیستم»، «فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه» و…‌ را ساخته است.شکیبانیا در مقطعی معاون مستند مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی بوده است.

مهناز مظاهری نويسنده، تهيه‌کننده و کارگردان است که انتشار هفته‌نامه «نيلوفرآبي»، راه‌اندازی مرکز فرهنگ و هنر «سپيده تابان» و داوری در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را در کارنامه دارد.

محسن یزدی مدیر شبکه مستند، پیش از این معاونت هنری حوزه هنری، مدیریت مرکز فیلم مستند سوره و… را بر عهده داشته است. او همچنین فیلم‌های مستند «۹۹درصد»، «مسافر ایران»، «ابرها در راهند»، «روزگار رضاخانی»، «خاطرات خانه متروک» و… را تولید کرده است.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ حوا به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و به دبیری مهدیه سادات محور تا ۲۳ تیر ماه سال جاری در سطح کشور و از ۲۰ تا ۲۳ در تهران برگزار خواهد شد. این رویداد محوریت موضوع زنان و‌ خانواده را در دستور کار خود دارد و با همکاری مراکز و سازمان‌های فرهنگی مختلف فعالیت خود را دنبال می‌کند.

لینک کوتاه
داوران آثار مستند جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» مع... https://cinemaorg.ir/n/118980af
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر