دسته بندی:
۱۴۰۲/۶/۱۴ / ۱۰:۳۶
اشتراک گذاری پرینت

در آستانه روز ملی سینما برگزار می‌شود؛

برگزاری سه رویداد ویژه توسط موزه سینما/ خمسه، لقمانی، قنبری مهمان موزه سینما می‌شوند

همزمان با ۲۱ شهریور «روز ملی سینما» مجموعه فرهنگی تاریخی موزه سینما دو کارگاه تخصصی فیلمبرداری و کارگردانی و یک نشست سینمایی برگزار می‎کند.

به گزارش روابط عمومی موزه سینما، علیرضا خمسه، علی لقمانی و رهبر قنبری همزمان با روز ملی سینما مهمان این مجموعه فرهنگی تاریخی می شوند.

بر اساس این گزارش، یکشنبه ۱۹ شهریور کارگاه تخصصی فیلمبرداری در سینما با موضوع «چگونه تصاویر بهتری خلق کنیم» توسط علی لقمانی فیلمبردار شناخته شده سینمای ایران ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ برگزار می‌گردد.

علی لقمانی فیلمبرداری فیلم‌هایی همچون شهر زیبا، طهران تهران، اشک سرما،نفس عمیق، عروس آتش، جزیره رنگین، بی خود و بی جهت، آلزایمر، عیار 14، جعبه موسیقی و ... را بر عهده داشته است. 

همچنین روز دوشنبه ۲۰ شهریور کارگاه تخصصی کارگردانی در سینما با موضوع «از ایده تا اجرا » توسط رهبر قنبری از ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ برگزار می شود.

رهبر قنبری ساخت فیلم هایی همچون پرنده باز کوچک، او، عروسی حسین، روئیدن در باد، مثل یک پدر، پنجره، بر توسن خیال یار، شیخ نحند خیابانی و ... را بر عهده داشته است.

روز سه شنبه ۲۱ شهریور نیز همزمان با روز ملی سینما نشست تخصصی «کمدی؛ سینمایی برای تمام فصول» با حضور علیرضا خمسه بازیگر و کمدین شناخته شده سینمای ایران ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار خواهد شد.

علیرضا خمسه در فیلم هایی همچون شاید وقتی دیگر، روز باشکوه،آپارتمان شماره 13، بوی خوش زندگی، دو نفر و نصفی، مهریه بی بی،جیب برها به بهشت نمی روند، زیر بام های شهر، عروسک، بیست، یکی بود یکی نبود و ... نقش آفرینی داشته است.

این رویدادها در سالن فردوس موزه سینما برگزار می‌شود و علاقمندان برای حضور در این برنامه‌ها می توانند به لینک https://clubmuseum.ir/ مراجعه کنند.

لینک کوتاه
برگزاری سه رویداد ویژه توسط موزه سینما/ خمسه، لقما... https://cinemaorg.ir/n/e5f99869
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر