دسته بندی:
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ / ۱۱:۴۹
اشتراک گذاری پرینت

دو شهر استان کرمان صاحب سینما می‌شوند

سینمای شهرهای بم و جیرفت پس از اتمام مرحله تجهیز توسط موسسه سینماشهر، هفته آینده با حضور مسئولان سازمان سینمایی افتتاح می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی سینماشهر، در راستای هدف‌گذاری سازمان سینمایی برای ارتقای ظرفیت‌های نمایش فیلم و توسعه زیرساخت سینمایی در شهرهای فاقد سینما با همکاری موسسه سینما شهر، سالن سینما «اطلس» بم و «فرهنگ» جیرفت افتتاح می‌شود.

بر اساس این گزارش، سینما «اطلس» بم واقع در «اطلس‌مال» دارای سالنی نوساز با ظرفیت 180 نفر اولین سینمای این شهر است که هفته آینده افتتاح خواهد شد.

همچنین سینما «فرهنگ» جیرفت تنها سینمای این شهر با ظرفیت 220 نفر که پس از کرونا تعطیل شده بود، طی تفاهمنامه میان سازمان سینمایی و ادارات کل وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط موسسه سینماشهر به سیستم صوت و تصویر و پرده نمایش مجهز شد و در مجتمع فرهنگی و هنری شهید مداحی‌پور این شهر، مجددا راه‌اندازی شد.

لازم به ذکر است هر دوی این سینماها در جنوب کرمان به سیستم سمفا (سامانه مدیریت فروش و اکران سینما) متصل هستند و پس از افتتاح به ناوگان سینمایی کشور اضافه خواهند شد.

لینک کوتاه
دو شهر استان کرمان صاحب سینما می‌شوند https://cinemaorg.ir/n/b6922f86
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر