دسته بندی:
۱۴۰۳/۳/۶ / ۱۲:۰۶
اشتراک گذاری پرینت

افتتاح دو سالن سینما در مجتمع روتانو تا پیش از دهه فجر

دو سالن سینمای جدید در مجتمع روتانو تهرانپارس تا پیش از دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت و فناوری‌های سینمایی با اعلام این خبر گفت: کمیسیون رسیدگی ماده 8 آیین‌نامه ایجاد، ساماندهی و نظارت بر سالن‌های نمایش فیلم، متشکل از نمایندگان وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، شهرداری تهران و انجمن سینماداران، پس از بازدید از مجتمع تجاری، فرهنگی روتانو با مالکیت بخش خصوصی، واقع در منطقه تهرانپارس، با ایجاد دو سالن نمایش فیلم در این مجتمع موافقت کرد.

رئیس کمیسیون رسیدگی ماده 8 افزود: منطقه شرق تهران از نظر سالن نمایش فیلم و صندلی سینما از جمله مناطق کم‌برخوردار است و با ایجاد این دو سالن، کمک بسیاری به افزایش سرانه فرهنگی صندلی نمایش در این منطقه خواهد شد.

  وی عنوان کرد: دو سالن سینما با ظرفیت حدود 230 صندلی، در طبقه 2 مجتمع روتانو در حال احداث است و پیش‌بینی می‌شود عملیات ساختمانی آن به زودی آغاز و تا پیش از دهه مبارک فجر سال جاری به بهره‌برداری رسد.

فرجی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های سازمان سینمایی، پیش‌بینی می‌شود در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تعداد 110 سالن سینما به بهره‌برداری کامل رسد و به چرخه اکران اضافه شود.

گفتنی است متقاضیان ایجاد سالن نمایش فیلم، پیش از هرگونه عملیات ساختمانی باید به درگاه ملی مجوزها به نشانی www.mojavvez.ir مراجعه کرده و نسبت به دریافت موافقت اصولی از سازمان امور سینمایی و سمعی بصری اقدام کنند.

لینک کوتاه
افتتاح دو سالن سینما در مجتمع روتانو تا پیش از دهه... https://cinemaorg.ir/n/e20b0e53
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر